Lucia på dagis

Ida hade Lussefirande igår kväll, jag kom ihåg att ta med kameran, men när jag ska ta kort säger den att kortet är fullt? Jag frågar Ida om hon använt kameran- ja jag har tagit kort- jaha, försöker radera några, men kameran är jättekonstig, tar några kort utan blixt!? Varför funkar inte den, fel inställd uppepå, det blev ett par suddiga mörka bilder sen säger den att kortet är fullt igen? Konstanterar att det här får Rolf kolla idag... jag hade tänkt att lägga någon suddig lussebild, men då jag öppnar kameran sitter inte minneskortet i....det sitter nämligen kvar i kortläsaren i  datorn...och så fick Ida skulden, aj, aj, men jag har inte berättat för henne för hon hade använt kamerna...det finns nog ett par bilder ni kamerans eget minne men dem vet jag inte hur man får ut....

Jag som önskade mig riktig vinter - det har jag fått nu, har varit ute och gått med hundarna i 45 min det var faktikst riktigt skönt i snöyran!

Pauline och kompisar lussade för sina lärare inatt, den traditionen sitter hårt, fast de som bodde här (3st + Pauline) var iallafall nyktra, frågan är hur glada lärarna blev... de var så tysta när de kom  hem, jag märkte det inte ens, bra jobbat av fyra tonåringar varav en kille... men nykterheten kanske spelade en viss roll..lite oroväckande att de kan smyga in utan att jag vaknar bara...


Hej hopp vi hörs kramar Molla


Kommentarer
Postat av: elina

heeeeoj! blir så glad när u skriver imin blogg :)

jaaa nästa höst blire nog us and A :) visst ha du varit där? du känns som en berest människa så us and A kan du ju inte h missat :P

va mysigt m lussefirande.. världens bästa tradition. på sönda ses vi nog på julshowen, o sen hos cattis!

ser fram emot att träffa DEJ :) o dina gosiga döttrar! big hug

2008-12-12 @ 12:56:18
URL: http://elojna.blogg.se/
Postat av: Cattis

Min nya blogg: the johnson.blogg.se, började om:)

2008-12-14 @ 00:50:35
Postat av: Cattis

FAst inget mellanrum då...

2008-12-14 @ 00:51:04
Postat av: Pauline

Måste du rapportera allting jag gör..haha:P

2008-12-14 @ 21:17:40
URL: http://hatarvarjagbor.blogg.se/
Postat av: jasse

ja showen gick jätte bra. riktigt stolt faktiskt. haha ja lite uppdatering, ja har så sjukt tråkit liv, hahah



kram

2008-12-15 @ 11:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0