En liten rapport på kvällskvisten...

Klockan börjar bli sent, men nu när hon sover har jag lyckats slå in julklapp till Ida, hon är en aaaning nyfiken. Hade en grej inslagen i tidningspapper på bänken, Ida kommer fram och pillar, jag säger :Låt bli den, Ida: vem är den till , Jag: Bry dig inte om det du ska inte röra den, Ida: Jaha då vet jag då är den till mig! Vad säger man??

Annars har jag hämtat en dotter i Aneby som varit på dåligheter igår- ringde 03.00 inatt lät ganska pigg och sa att jag skulle hämta henne imorgon bitti! Ringer henne typ 25 ggr ingen svarar ringer Icka vid 9.00 som hon sover hos (hon var inte vaken kan jag säga, sorry Icka) och ber henne säga till P att ringa, vid 10 ringer P och frågar om jag kan hämta om en timme el två....Imorgon bitti!!?? Snarare lunch, men imorn lär hon komma upp för då börjar hon jobba vid 07.00 (på sitt jullov, he ,he)

Har återigen kokat julkola och nu blev den för kletig för att slås in, nu blir det inga mer försök i år!

Har städat som en iller idag så jag skickade ut Rolf och P att rida i det fina vädret, imorn tänkte jag rida så då regnar det antagligen...

Bara tre nattar (som Ida säger) kvar till Julafton! Och imorn är det lillejul hos Cat med massa goa tjejer, ska bli kul!

Ha det kramar Molla


Kommentarer
Postat av: pauline

haha, ja det var ju bra att jag iallafall lät pigg o nykter=)

2008-12-22 @ 16:31:36
Postat av: icka

1000 tack för min fina julklapp:) ha det kanonbra i sthlm! kramar

2008-12-23 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0