Och så var det måndag igen...

Fast för mig innebär måndag och tisdag lediga dagar så det är inte så tungt, hi,hi

Lite seg morgon jobbat hela helgen.. men det går väl över. Börjar fundera på hur länge vår kyl varit lite halvdan, igår när jag tog mjölk ur den NYA KYLEN!! var den iskall- känns som om det var ett tag sen.

Idag är jag ledig DÅ REGNAR DET- blir man sur eller..jag vill ha sol så jag kan ta ut min lilla svarta! (bil alltså)

Ida är iallafall pigg och glad, hon ska baka chokladbollar- choklad i hela köket och på handdukarna, men men, hon tycker ju att det är kul!

Imorn är det dags för första hoppträningen ute- det blir kul att komma ut på lite större bana och kunna göra lite mer grejor!

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att läsa om vardagen!
C pratar om ida varje dag så vi får nog komma ner igen snart.
Vi har haft en toppendag trots nattugglan C, Kungsholmen runt i solen sen parken och nu god middag, Peter på hemväg.
Kram
Em

2008-04-15 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0