Jag ser ljuset......

.....komma tillbaka efter en lång vinter. Det har varit lite mycket ett tag och det är frustrerande när inte allt funkar som man vill och man inte hinner med det man vill. Och så det här jäkla vädret- kallt, blåsigt blött- två fina dagar i helgen och sen skitväder igen- gör en ju inte precis gladare. Jag vet... tänk positivt,sänk kraven, strunta i sånt som inte är absoluta måsten e.tc... Och till råga på allt blir jag irriterad på mig själv för att jag känner så! Blir sur på mig själv för att jag är gnällig när jag typ pratar i tel med folk- tänker att det är ingen ide att ringa för jag gnäller mest ändå.....ingen som vill höra på det. 
 
Har också haft en hel del problem med min nacke, men nu är det bättre efter tre behandlingar på Smålands Rygg och idrottsklinik- Petter är guld värd! Är dock långt ifrån klar, har ny tid i maj, men Petter fixar inte bara till det och ger mig övningar att göra utan försöker faktiskt hitta den riktiga orsaken till nackproblemen, och ger mig läxa i att försöka hitta pauser i vardagen (även tips och uppmuntran). Idag kunde jag vrida huvudet fullt åt höger men inte riktigt åt vänster än, och han fick rätta till kotorna på ca fem ställen....men mycket bättre än för 4 veckor sedan- och det är så skönt- slippa vakna med bortdomnade händer och huvudvärk var och varannan dag.
 
 
Pauline jobbar hårt i Australien med boskapsskötsel, så roligt att hon fick jobbet, det var ju liksom drömmen när hon kom dit. Och snart kommer hon hem- vi längtar!
 
I helgen blir det Göteborg Horse show- Ida ska få vara med och bo på hotell med oss, ska bli kul!
 
Hej hopp!
 
 

Kommentarer
Postat av: pauline

Härligt att du ser ljuset! Jag längtar hem ska bli kul att komma hem snart igen. Hoppas ni får en superbra helg i Göteborg! Grymt avundsjuk!! kram

2013-04-27 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0