Dags att ladda...

...för att jobba hela helgen. Men har ju bara jobbat en dag denna vecka så det ska nog gå bra!

Igår var en fysiskt arbetsam dag, men skönt för kroppen, har inte ont i ryggen idag som jag befarade. Började dagen med att sätta stolp, sen skottade jag ca fem kubik blöt lerblandad silage från vinterns utplacerade balar, var sen nere på ridskolan och bar stöd till tävlingen som ska vara där idag, sen rida och avslutade kvällen med att bada bubbelpool och basta i Jönköping, undrar om det var därför jag slapp rygg och träningsvärk idag? Längtar tills vår bastu blir klar härhemma!!

Nu ska jag till Vetlanda och lämna våra deklarationspapper till revisorn, sen blir det en tur till Göteborg med jobbet i e.m. avslutar sen dagen vid 22.30 ikväll.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kul att "se" dig här igen! Hoppas nu ni fick en lugnare kväll...

2012-04-13 @ 18:02:29
Postat av: Molla

Ja det blev en bra kväll:)

2012-04-13 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0