Snart helg...

..vilken kommer att fyllas av jobb på Långanäs! Har varit lite risig men har piggat på mig och är som vanligt igen:) Ida ska vara inkvarterad hos Rolfs syster Carina i helgen, Rolf ska ta med sig lille King och rida husar i Skillingaryd hela helgen.
 
Ida har fyllt år, massa paket, prinsesstårta och bio med Pauline, behöver jag säga att hon var nöjd?
Vårt kök är inte klart ännu, lite målning återstår och vi väntar på den som ska lägga klinkern, klinkern ska iallafall ha anlänt så hoppas det blir snart.

Kommit lite mer iordning här i huset efter sommarens kaos p.g.a köket. Nya fåtöljer och en "nygammal" vit soffa (med avtagbar klädsel), ska nog ha nån mer klädsel än vit, den solkas till rätt fort när hunden ligger emot nederkanten....

Blir inte klok på vädret, strålande sol när jag släppte ut imorse, en kvart senare regnar det.... Liten aning less på regnet, det är superblött mest överallt, svårt att spika ytterpanel och måla i detta väder.

Nu en häst eftermiddag och sen en lugn hemmakväll bara Ida och jag, pauline har åkt tillbaka till Götet och Rolf ska på arbetsplats träff på jobbet.

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas helgen varit bra! Tror nog minsann att det är dags att hälsa på ute hos er igen. Verkar ha hänt massor! Men ja kanske inte ska vänta tills snön lägger sig... =)

2011-09-18 @ 07:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0