Hemma igen....

...efter några dagar i ett soligt och varmt Antibes. Sög i mig varenda solstråle under de dagar vi var där, varmt och härligt och bad i havet. Blev en snabbsväng söndag till onsdag, men bättre än inget.

Det höll på att bli några timmar till i Frankrike då vi körde lite fel när vi skulle till flygplatsen. Men vi hann, gick (läs sprang) till incheckningen, hon säger då att ni kan gå upp för de boardar flighten nu! Igenom säkerhetskontrollen där det av någon anledning inte pep på Rolf men jag och Ida fick finna oss i att bli kroppsvisiterade. Men planet hann vi med med 12 min marginal....Vilket är alldeles för lite för mina nerver, jag var en aaanings stressad på vägen. Väl hemma så regande det för ovanlighetens skull...

Idag har jag varit på IKEA och köpt två fåtöljer i rotting som Rolf inte alls tyckte jag skulle ha, så jag gör som Mickan i Solsidan- Öppet köp:) Men de är jättefina och sköna att sitta i så jag hoppas han kan stå ut med dem! Nu ska vi bara få ut två skinnfåröljer och in en stor och astung soffa, om det inte regnar vill säga vilket det ju mets verkar göra hela tiden.

Har lyckats skruva ihop en IKEA hylla som jag fått av min ena syster, med 54 träpluggar och 8st 15 cm skruvar, den kommer aldrig mer att monteras isär, då är det tippen som gäller för den....Jag fick ju dessutom fel träpluggar till den på IKEA så jag har varit där två ggr och fixat andra!

Känner mig stressad av att det är något inbokat precis hela tiden, ska nu ta tag i detta och se till att ha streckade dagar i almanackan och säga nej ibland också...hur detta går meddelas vidare i nya inlägg.

Ha det toppen kramar Molla









Kommentarer
Postat av: Jessie

ÅÅååå va härligt me sol! Låter som en toppengrej så här på sensommaren/tidighösten!!

2011-09-09 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0