Fredag med Idol....

...som jag faktiskt följer tillsammans med en massa tonåringar, men tycker det är rätt kul:)

Ida har idag ridit banträning i Aneby, 4 fel i varje runda, i första blev det ett stopp på första hindret då hästen inte hade en aning om vilket hinder som skulle hoppas, sen följde en felfri runda, i andra starten så blev det en avsaktning före tvåan sen gick resten av banan i flygande fläng. Ida var utklädd till en älva, rosa kjol och vingar samt nån tiara med fjädrar och pärlor på hjälmen, Ronja hade guldstjärnor på rumpan och silverglitter i man och svans, bild kommer snart:) Ida  vann utklädningstävlingen, sa på vägen hem flera gånger att "jag vann" det är första gången jag vunnit nåt" gullefia:)

Allt jag skulle göra idag på fm blev inställt då jag vaknade med migrän, helt däckad fram till lunch men nu mår jag alldeles utmärkt igen.Men man blir verkligen helt utslagen, och så mår man så illa så man inte kan äta heller, blir man ju matt efter en halv dag utan att äta nåt!

Imorn ska vi övningskjuta inför älgjakten, så får väl hoppas att jag träffar där jag ska!

Besiktigat Audin idag och den gick igenom med rent papper- alltid lika skönt!

Nu ska jag hålla mig vaken ett tag till och snart åka och hämta Pauline i Nässjö, kommer hem över helgen, ska bli kul!

Ha det bra!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Är riktigt härligt me en fredagkväll i soffan! Hoppas helgen blir härlig!

KRAM

2011-10-01 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0