Kort inlägg idag...

... full fart liksom:) Ridit två hästar och fixat stallet på morgonen, sen frukost och dusch och nu till jobbet, via apoteket och polisen. Ska få min vapenlicens efter en del strul, vapenaffären glömde skicka med del 2 på licensansökan.... och så saknades det lite uppgifter ooch ett papper till, men det ringde vapenhandläggaren mig om i tisdags så det fixades men sen ringer hon igår igen och säger att hon missade att del 2 där min namnteckning ska vara saknades också när hon ringde i tisdags...men idag ska ska det fixas, vore bra eftersom det är älgjakt på måndag...

Imorn terrängritt med Huasrerna på Ränneslätt! Hoppas på fint väder!!

Hej hopp!






Kommentarer
Postat av: jasmine

hej, nu har jag hittat hit igen.. kollar runt lite på bloggarna!! kan verkligen inte fatta att du hinner med allt, du e galen!! :) ha en bra vecka och hoppas du får dig enälg imorn, kram jasmine

2011-10-10 @ 19:06:54
URL: http://jasmintensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0