VAB....

... blev det idag, Ida var lite seg igår kväll och ville inte ha nån kvällsmat (det är annorlunda eftersom det är en chans att vara uppe en liten stund till) snörvlade och sa att hon hade ont i halsen. Ville inte sova i sin säng så inatt sov hon hos mig, blir väckt vid tvåtiden då är hon som en liten kamin....så ingen skola idag och inget jobb för mig. Känner mig lite dum, har varit ledig sen i fredags och så ska jag jobba två dagar denna vecka och då är jag hemma och vabbar.....men Rolf är borta hela veckan så det är inte mycket att välja på.

Ser fram emot helgen- hoppträning på fredag kväll och tävling på söndag! Ska bli så kul att åka iväg på tävling, nu ska jag ju rida några pytteklasser bara men det känns lite lagom när jag inte tävlat på 5 år och hästen inte varit inne på en bana på ett och ett halvt år. Hästen är ju dessutom lite spooky så chanserna att sitta kvar ökar ju om man börjar smått:)



 Bild från Hubertus 2010
Busen Vital närmast kameran:)


Passat på att sitta vid datorn och planera lite för köksombyggnad och håller som bäst på att rita lite på det som ska bli vårt nya badrum på övervåningen- det är väldigt roligt men man vill ju ha det klart typ igår!

Ha en bra dag:)


Kommentarer
Postat av: Mia

tack för senast :), och Massor lycka till på tävlngen....

2011-03-22 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0