Handväska eller inte!!

Fram till 2006 använde jag inte handväska, hade ju nästan alltid stallkläder och jackor med stora fickor så plånbok, mobil m.m. hade jag i fickan, men så började jag på Långanäs och då skulle man alltid ha med sig dessa saker och ha nånstans att lägga bil o hem nyckel och övrigt då jag inte kan ha det i fickorna på jobbet. Alltså- handväska fick det bli. Jag vet inte hur många gånger jag ställt ifrån mig den och glömt den, som tur är mest hemma hos folk jag känner så jag har inte blivit av med nåt...ännu....




Idag skulle jag var duktig o inte lämna väskan i bilen då den var parkerad i Jönköping då glömde jag väskan hos en kompis, med bensin och bankkort, och nyckeln till jobbet- suck! Men jag vet ju var jag glömde den:) Som tur var hade jag mobilen i fickan så den fick jag med mig hem.....På fredag ska jag hämta P i jönköping igen så då får det även bli hämtning av väska.

Kanske skulle börja med midjeväska som jag aldrig tar av mig...

I övrigt så har helgen rullat på alldeles för fort som vanligt- haft en massa goa tjejer här på lördagsmys och firade Pauline igår, idag har vi ridit ut i blåsten och nu är det dags att jobba två dagar- sen är det långhelg igen:)

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men herregud! Hur kan du glömma en handväska???? Det är ju som att gå naken ju! =) ;-)

2011-03-22 @ 07:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0