Allt är egentligen jättebra.....

....förutom att jag är asförkyld!

Det rullar på, Pauline har fått jobb (ett vik) och hennes kille också. Vi kommer att få hem Ronja under våren, Ronja som Pauline hade för länge sen, en liten B-ponny, min lillasyster fick en söt liten bebistjej häromdagen, det är dräglig ridtemperatur ute och börjar bli ljusare och det skulle nog gå att rida ut nu, den mesta isen är snötäckt, vi har massor att göra i huset och då blir jag sjuk!!!

Jag brukar inte bry mig om en liten förkylning, lite seg på morronen men sen brukar man komma igång- men den här gången är jag däckad! Idag har jag inte gjort nånting, Rolf släppte ut hästarna i morse coh körde Ida till skolan så jag fick sova. Men Rolf ska åka till Sthlm vid 06.00 imorn bitti, så då måste jag både fixa stallet och köra och hämta Ida i skolan...hoppas jag känner mig lite bättre imorn bitti. Och sen är jag hemma själv till torsdag men då ska jag åka till Göteborg och gå på begravning på fre f.m så då måste jag ha piggnat till lite iaf! Sen ska Pauline och jag och Ida ha lite tjejmys i Götet innan vi åker hem på lördag.

Ska nog försöka sova lite nu- adjöss från en med däppt däsa.....

Kommentarer
Postat av: Jessie

Krya på dig vännen! O dela inte me dig av förkylningen e du snäll =)

2011-02-02 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0