Håll tummarna...

...för att Ida och jag slipper magsjukan...Rolf var dålig i början på veckan men än så länge har vi inte märkt nåt, varken Ida el jag.

Snö har det kommit och det hade ju varit skönt att få vår och barmark nu, men när det är snö kan man iallafall rida, och det är ju sportlov nästa vecka så det är ju faktiskt trevligt att kunna åka lite pulka och skidor.

Skönt att vara pigg igen, det var en rejäl förkylning jag åkte på, men nu är energin tillbaka:) Nu blir det full fart härhemma igen. Dessutom är det faktiskt lite ljusare ute, det är bara 17 dagar kvar av februari- sen kommer den riktiga vårmånaden mars! Om man ska låta mer optimistisk så är det bara drygt sex veckor kvar till april!!! Har läst på olika ställen att folk har snödroppar utanför huset, kan glädja alla andra som inte heller ser barmark än att här är inte en tillstymmelse till snödroppar- här är snö och istäckt mark!

På torsdag ska Pauline och jag åka och hoppträna, det blir mycket spännade, jag har ju typ bara ridit hemma i flera år nu utan att tävla, hästarna har inte varit på hoppträning sen i höstas....men det är jättekul att ha nåt att se fram emot!

Nu ska jag göra lite nytta, hämta spån, rida hästarna, idag blir det konditionsträning på fält, och så "ordning o reda städa på freda"

Ha en bra helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0