Grått, grått, grått...

...är det ute idag, hoppas det klarnar upp och inte regnar idag med! Lite less på att det regnar nästan varje dag och har gjort det hela sommaren.

Rolf och jag satt igår och synkade våra almanackor inför hösten...tänkte man kunde åkt till Frankrike några dar i höst och njutit av lite värme. Men första gången vi är lediga mer än 2 dagar samtidigt är vid jul! Vilket skämt!

Idag är det ledig dag från jobbet och jag ska börja kalla det "gördag" istället för ledig dag, namnet har en tjej jag känner kommit på, då hon också har hästar och fullt schema jämt! Det blir sätta stolp och lite staket, hämta spån, rida, promenixa hunden, åka till bana och hoppa med Ida, städa lite och sen lite myskväll med Ida!

Så nu är det dags att få lite nytta gjord ist för att sitta här! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Åååå va ja blir nyfiken på utbygget! Får kika över en da tror jag allt =). O så ska jag förhoppningsvis i helgen fixa till bloggen... Fräscha upp den o så o sen är tanken att jag ska vara igång igen! KRAM

2011-08-26 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0