Gaaahhhh!!!

Offrar fem minuter vid datorn för att avreagera mig eller kanske strukturera mig lite!
 
Har jobbat hela helgen och är ledig idag och imorn fram till 16. Jobbar sen kväll imorn, 9-22.30 onsdag och 7-16 to och fre. Måste till Jönköping och ha skruvar till en hylla, bett  till king och en ny hjälm till Ida. Ida går i skolan och sen ska Rolf iväg vid 15 imorn med Ida så imorn går det inte- kanske to kväll?? Fre kväll är det banträning och lördag e.m. åker vi söder ut och övernattar i almö el Köpenhamn för på söndag morgon flyger vi till Antibes för en minisemester- sö till onsdag! Sen behövs lite annat till bygget men det kan ju Rolf fixa. Behöver bära in en soffa från rännet- men det regnar ju hela tiden!!! Nu har jag slängt kläder och städat garderoben, fixat middag hjälpt Ida med läxan och nu ska jag rida minst två hästar, sen behöver jag gå in och sortera tvätt, kolla lite sommarkläder inför Frankrike resan nästa söndag och så lite annat pyssel.

Nu ska Ida i säng och sen ska jag rida lite-hoppas det inte öser ner!
 
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jessie

I know the feeling... Låter som mitt liv oxå ungefär.

2011-08-31 @ 06:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0