Snacka om vinter-

- vi har nog en halvmeter snö nu, minst! Det har ju blåst så framför transporten jag skulle ha ut idag så var det en vall på 80 cm....fick skotta lite och så köra tre fyra ggr innan jag kom intill med bilen- nu ska jag ta släpet och åka på shoppingrunda, köksbänkar,färg och en massa andra nödvändigheter ska införskaffas till det nya huset!

Helgen har tillbringats på jobbet- då gör man inget annat än att jobba och sova från fredag 12.30 till söndag
22.30. Men det är skönt att ha en massa lediga vardagar sen, och med lite sem är jag ledig till 13 dec nu, med undantag för en dag (mina semesterdagar räckte uinte riktigt). Nu ska det skottas snö och flyttas grejor hela veckan!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jessie

En shoppingrunda med transporten!?!?! =) Skulle jag med vilja göra fast inte kök o sånt förstås... O fy fasen va skönt me så där långledigt. Fast iofs kommer du ju att ha o göra ändå så jag är kanske inte jätteavis...

O lugnt o lugnt... man kan ju alltid hoppas på en lugn jobbvecka men med två tillökningar samma dag så känns det inte så...

Ha de supergott på din ledighet!

KRAM

2010-11-29 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0