Svalt ute igen.....

Snart ska vi ut och rida, hoppas temperaturen stiger lite var -15 för en stund sen...

Första jobbdagen denna vecka klarades av igår, var en aning trött på kvällen, men har fått sova ostört inatt..dvs inga telefonpåringningar om påkörda rådjur, inga elavbrott,inga hundar som behöver kräkas, inget barn som drömde mardrömmar- skönt! Hoppas man är lite piggare ikväll på jobbet!

Igår hade en som jag jobbade med problem med sin bil, han skulle få hjälp av en tredje kille att starta sin bil med kablar, det var bara det lilla problemet att de inte hittade batteriet i bilen de skulle ta ström ifrån...men då kollar jag och hittar batteriet som är elegant dolt under en kåpa....ganska kul att två killar behövde en tjej för att lösa problemet...he he känns ju bra!

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Danne

Oh yeh!!! Det krävs en tjej för att hitta under motorhuven... Jag skulle behöva en sådan eftersom jag inte kan något om bilar själv. Finns de i fickformat så man kan ha en liggande i bilen?

2010-01-12 @ 09:39:08
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Jessie

* ler *

2010-01-12 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0