Söndag:)

Idag har jag varit hästskötare och chaufför åt Rolf och Pauline. Först iväg med en häst till Tranås och dressyrtävling- sen hem med den och iväg med nästa och även Pauline och Ida och två hundar och en cykel... Rolfs häst skötte sig bra i själva programmet, men lilla King tyckte att det var fruktansvärt otäckt att gå ner till läktaren- Pauline kämpade och lyckades ta sig igenom programmet och fick nära full pott på Sabelhanteringen- 9 av 10 möjliga, det var kul!

Har röjt undan vinterkläder och vinterskor- Pauline säger då men jag använder ju min vinterjacka fortfarande- jag svarar då, nu gör du inte det längre!  Jag har ju inte slängt kläderna iaf (bara Rolfs gamla vinterkängor som var kass enligt mig) men det vet han inte om ännu:) Det är väl sånt man bestämmer när man alltid fixar med allas kläder???

SMHI hade till min glädje ganska fel i prognosen även denna gång, kom bara nån liten skur idag i övrigt sol och blåst. Det skulle vara molnigt och regnigt hela helgen. Nu väntar tre dagar på jobbet mellan 7-16, sen blir det långhelg, tyvärr är Rolf på övning hela helgen med undantag för en fest som han slinker ner till på lördag kväll (bara från Enköping t.o.r).

Jag är jättetrött och har inte ens tävlat....Pauline tyckte vi skulle titta på en film ikväll mnen vi får väl börja snart om jag inte ska somna ifrån den:))

Skulle behöva städa garderoben uppe, den långa som går längs en hel sida på huset.... jag har verkligen ingen  lust... massa saker och allt inte i nån pedantisk ordning direkt, dessutom är det snedtak så man går böjd hela tiden så efter en halvtimme är man så ledbruten att man knappt kan ställa sig rakt upp. 

Hur va det nu, skjut alltid upp det du kan göra idag till morgondagen???

Kommentarer
Postat av: Siw

Du har i alla fall börjat med det som jag bara har tänkt på....ska göra det imån... ;-)

Skönt att allt gick bra med tävlingen o att vädret faktiskt varit helt ok i helgen om än lite blåsigt!

ses på tisdag! Kramiz

2010-04-18 @ 19:21:15
Postat av: Mia

Du får ta det lite lugnt nån dag så du får återhämta dig.....

2010-04-19 @ 00:59:23
Postat av: Jessie

Du har ju förstått det helt rätt! SJÄLKLART ska man ALLTID skjuta upp det man kan... =)

Hoppas de gick bra med foten sen

2010-04-20 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0