Grått så långt ögat kan nå!

Då har man jobbat en helg igen- är lite seg idag, fast jag tror mest det beror på vädret det ska vara vinter nu det är den 7 dec och ösregnar, det känns som vi har gått in i en regnperiod (fast jag föredrar värme då det är regn period) + 2 och ösregn är skitkallt!

7 december idag vilket innebär exakt två månader kvar tills vi åker! Ingen resfeber än så länge, tror mest jag kommer vara orolig för att allt ska klaffa hemma....
Nån som har bra tips på öar man bör besöka i södra Thailand??? Vi håller på och planlägger lite löst- det enda vi bokat hittills är själva flygresan...
Fast det håller humöret uppe i vintermörkret att surfa på nätet och planera inför resan!


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Danne

Hellre regn än snö... Så enkelt är det bara :)



Dessvärre inga Thailandstips då jag fortfarande inte besökt detta land...

2009-12-07 @ 13:29:45
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

själv har man aldrig varit i Thailand.

2009-12-07 @ 14:02:01
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Haha, så sant, så sant! :):)

2009-12-07 @ 17:42:45
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Jessie

Ja planeringen är ju halva nöjet!!! =) O ja e fortfarande avis, fast ja får ju ha liiiiite trevligt ja me i maj... men inte går de jämföra me en månad i thailand direkt...

2009-12-08 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0