Underbara värme!!

Efter några kalla veckor är det bara så underbart med värme! Vid 20.00 ikväll var det +19.

Less på jobbet just nu, rörigt och en hel del annat som inte funkar, ni som är där vet ju :/ men glad för mina superba arbetskamrater och alla våra duktiga vikarier som kämpar på:)

Så efter två dagars intensivt jobb tog jag med mig  Ida till Jönköping ikväll, vi har ätit, umgåtts och shoppat lite- vi har haft en toppenkväll!! Ida har fått ett par kilklacksskor som var lite väl höga (tycker jag) Ida hade gärna haft ännu högre klackar! Dessa ska matcha hennes klänning till skolavslutningen. Hon har övningsgått en halvtimme i dem ikväll:)

 Imorgon blir det mest häst hela dagen, är ledig två dagar innan det är dags för helgjobb. Men inte så många veckor kvar till semester del 1.

Har TV:n på med första semifinalen i melodifestivalen....tja en del bidrag är ju rätt osannolika...några låter hyfsat men Loreen borde ligga bra till med tanke på övrigt jag hört hittills!

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0