Ett snabbt inlägg....

.. innan det är dags att uppsöka sängen.

Denna vecka blev varenda minut inbokad, skulle nog inte fixa att jobba 7-16 varenda dag,
det blir inget gjort hemma ju!
 
Igår var det jobb och sen åka iväg och ha lektion samtidigt som Ida och Rolf red, hemma vid 20 tiden, idag red jag en häst på morgonen sen jobb 8.30-16 sen hem fixa middag, fixa stallet och rida- tur att det är ljust nästan till 21.  Imorn är det lika fullt, jobb 7-16, lektion på vägen hem, hämta hunden och Ida och sen ska Ida rida lektion med Ronja. På fredag är det jobb 7-16 sen hämta Pauline i Jönköping och så iväg och hoppa lite på kvällen. Lördag blir Yoshi hämtad av sin nya fodervärd, ska bli skönt för honom att bli lite mer ompysslad igen. Sen fest på kvällen med 60-tals tema- har ingen aning om vad jag ska ha på mig, funderar lite på hippiestilen... förslag emottages tacksamt!!

Söndag ska jag pallra mig upp tidigt och följa med Pauline på tävling sen är det Husarträning och kvällen avslutas med styrelsemöte, bra uppladdning för jobb 7-22 på måndag....

Så händer inget på blogen de närmaste dagarna vet ni varför!! Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0