Borde ha förstått....

....att när jag inte hittade skyddsglasögonen innan jag skulle starta trimmern var en liten hint....
För jag beslutar mig då för att ta Rolfs huggarhjälm med visir istället, behöver egentligen spänna in den men då ser jag att den gått sönder lite i plasten baktill och inte går att minska, men skam den som ger sig den sitter ju fast hyfsat med hörselskydden! Så dags att starta trimmern, drar i snöret ett antal ggr, efter typ 30 försök är jag lätt irriterad och pauasar lite men den vill inte ändå. Svär lite över den och tänker att då klipper jag gräset istället, ha ha ha  trodde jag , ska starta gräsklipparen, då säger den bara typ brr och sen är den död, batterislut! Ger upp dagens försök att komma överens med maskiner !! Blir lite stallfix istället!
 nu en liten lunchmacka o sen jobbet! Ska undvika övriga maskiner så mycket det går idag:)

Kommentarer
Postat av: Em

Ha, ha... Känner igen det där, varför kan maskiner inte bara funka?!

2011-08-28 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0