Ösregn...

...och fyra grader varmt men man får väl vara glad att det inte snöar.

Idag är det bara negativt, Ida blev sämre igårkväll, har haft feber heeela natten= legat bredvid mig med en arm runt min hals- het som en kamin- upp och ta alvedon- upp och hämta vatten- upp på toa och mamma måste gå med, har väl sovit typ två timmar inatt-suck. Skulle försöka vila en stund men får inte vara ifred mer än 10 min åt gången så det var bara att glömma.

Tänkte gå ut och pyssla lite- men då ösregnar det:((

Det blir FB och kanske baka eller göra något annat inte alltför ansträngande. Hittar inte min mobil, men det finns en risk att den ligger i bilen som står ute i skyfallet....Slipper ju vattna uteblommorna idag- alltid något:)

Planterade nya tomatfrön igår- får väl hoppas på att det hinner bli röda tomater i år iaf!

Återkommer när jag kommit upp ur dagens depp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0