Det känns som om....

....det går uppåt igen....vet inte riktigt vad det beror på men sol och värme försämrar ju inte saken! Jag har bestämt mig för att det är ok att ta det lugnt ibland...igår jobbade jag över (hade dessutom lite migrän) och var hemma strax före tolv inatt... och man måste ju upp på morgonen ändå senast sju för att Ida ska hinna till skolan så jag har varit seg idag och har faktiskt tagit det lugnt under f.m. Håller på att intala mig själv att jag inte ska ha dåligt samvete för detta...skulle behövt städa och tvätta. Men ett besök i simhallen blev det med Ida och kompis- måste hålla igång hennes simning som blev så bra i Thailand. Sen var det middag och lite slappande innan jag har ridit tre hästar ikväll i ett helt underbart väder! Kändes som en sommarkväll!

Nu ska jag lägga mig och titta på Navy CIS...får väl kolla reprisen imorn för att se slutet för jag lär väl somna ifrån i vanlig ordning...

Godnatt sov gott!

Kommentarer
Postat av: icka

Det är faktiskt helt ok att ta det lugnt ibland:)

2010-05-21 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0