Att tiden går fort ....

...upptäcker man då man städar skafferiet, hittade ett paket av nån sorts kex med kaffesmak, vi fick dem för ett tag sen, har städat skafferiet några ggr men bara flyttat runt dem, idag kollade jag bäst före datum innan Rolf skulle äta dem- de gick ut 12 dec 2008.....  vi slängde dem! Tiden går också extremt fort när man bara har en två dagars helg, på mitt gamla schema hade jag en jobbehelg och en tredagars och en fyradagars, så man är väl lite bortskämd- nu jobbar jag hela tre dagar innan jag är ledig 4 dgr:)) Idag gick ju tiden extra fort när det blev sommartid också- lär ju kännas imorn bitti- tur man har lite jetlag kvar sen Thailand, vaknar rätt tidigt fortfarnade. Nu ska det bli lite lunch, ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vadå bara två dagars ledigt!?!? Det har jag jämt!!! (Fast jag har ju påsklov snart istället... hehe... :D)

2010-03-28 @ 19:42:53
Postat av: Danne

Ha, ha, ha... Vem har inte hittat något matnyttigt med bäst-före-datum för ca 2-3 år sedan ;)

2010-03-29 @ 08:56:50
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0