Semester!!!

Fortfarande ledig men dagarna går alldeles för fort i detta underbara sommarväder!! Jag gnäller inte en sekund över att det är varmt och soligt- snart är det höst och mörkt....


Igår lämnade jag min lilla hund i huset och åkte iväg en timme, kommer under resans gång på att jag lagt 1,5 kg entrecote längst ut på diskbänken för att tina....kommer hem och hunden har INTE rört varken köttet eller brödet som låg på andra bänken!!!! Jag som var helt säker på att hon skulle tagit köttet iaf... skönt att middagen var räddad!

Idag har P och jag varit ute och ridit, jag tog Vital som varit skadad, fick in en pinne i bogen..ett rejält hål blev det så han har behandlats med diverse medikamenter i en dryg vecka, men idag var han superpigg och ville inte att King skulle trava förbi- då blev det galopp och hopp på tvären , svårt att tro att han är 14 år...beter sig mer som en busig 4 åring!

Nu blir det lite lunch och sen sol o bad, sen får det bli en sväng till stan och hämta den "nya" (inte sprillans ny men ny för oss) bilen vi bytt Hondan mot, hoppas det blir bra!

Ha ytterligare en skön sommardag och njut av värmen!!! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0