upp som en sol....

...och ner som en pannkaka:(

Gårdagen var rätt bra, jobbade igår kväll- vi har nytt schema, men det glömde vi liksom bort, så när nattvakten kl 22.45 frågade oss hur det nya schemat funkade då vi slutar 22.30...suck det hade vi liksom glömt.....

Började 07.00 idag, kände mig rätt pigg men efter hand som dagen gick började det kännas som om nån stoppade in en järntyngd ovanför vänster öga, det bara tilltar och sen börjar jag må illa- handlar hämtar Ida åker hem och däckar på sängen i ett beckmörkt rum. Pauline är en ängel och fixar lite mat till Ida och tar hand om henne- världens bästa storasyster! Efter en dryg halvtimme mår jag inte illa längre en sån befrielse! Nu två timmar senare är det bara lite h-värk kvar, man känner sig som en ny människa, dock en aning trött!

Det tråkiga besked jag fick i tisdags sitter kvar som en skorpa på ett sår, så fort det händer nåt som påminner en eller man är trött så rivs det upp....men man värdesätter sin egen vardag-trots lite migrän kan jag säga!


Fick följande mess från min mamma idag: På Koh Hai mat massage bad solstol bra bok njuter kramar Mamma och Manne.... gör ju inte att man längtar mindre:) Nedräkning pågår, nu är det 17 dagar kvar på svensk mark!

Tidig kväll ikväll och kanske titta på film en stund, sist jag skrev så försvann strömmen hemma- hoppas inte på en upprepning! See you!



Kommentarer
Postat av: Danne

Hoppas ni får en underbar resa och att den kan hjälpa dig att skingra tankarna lite :)

2010-01-22 @ 14:20:35
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0