Se det snöar....

...det var ju roligt hurra! Eller nja nu tycker även jag att det snart kan räcka....Vi har fått 20 cm sen igår och det snöar fortfarande. Ska skotta lite vid brevlådorna annars får vi nog ingen post snart, lantbrevbärare gillar inte att behöva kliva ur bilen kan jag säga!

Det är som vanligt halvt kaos när det kommer massa snö samtidigt, men å andra sidan körde nån i en italiensk bil med sommardäck in i två andra på E4 utanför Jönköping...suck, och så står det lastbilar i varenda backe runt höglandet, det är ju ganska många branta eftersom det är just höglandet.....och där de lyckats få bort snön är det isgata spännande värre!

Än så länge har vi ström har blivit betydligt bättre sen de grävde ner det mesta av ledningarna. Men bäst att tappa upp vatten- för om man inte gör det kan man ju ge sig den på att vi blir av med elen...


Nu promenix med hundarna och skotta vid brevlådorna!

Kommentarer
Postat av: Danne

Ha, ha... Se bara till att skotta tillräckligt mycket för att man ska komma in med bil. jag vet själv hur irriterande det är när folk skottar men BARA så de själva kommer dit med apostlahästarna... Grr...

2010-01-28 @ 11:54:49
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Molla

Haha jag har skottat så de kan dela ut posten från en lastbil!!

2010-01-28 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0