Måndagsblogg nr XIV eller nåt...

Är lite seg efter jobbhelgen- men man njuter desto mera av att vara ledig. Idag snöar det, fint med lite nytt vitt på backen igen, och nu blir det ljusare för varje dag- det är såååå skönt!


Börjar få lite resfeber eller kanske mer stress över att allt måste fixas till nu och klaffa innan vi ska åka- nu är det bara 20 dagar kvar-det är visum, myggnät och lite andra praktiska saker vi håller på att dona med, men hotell är bokat i Kamala Beach första tre nätterna iaf. Hepatit sprutor har jag och Ida tagit, Ida tyckte det var sådär kul, det var ju inte länge sen svininfluensasprutan och så ska hon ha en svinspruta till snart med.


Har ledig dag idag- men den är redan fullspikad- ibland hade det varit bra om dygnet haft fler timmar! Fast vad tråkigt det hade varit om man inte hade haft nåt att göra.....fast jag är nog en person som inte hamnar i att jag inte har något att göra....

Vi hörs!



















Kommentarer
Postat av: Danne

Du har då alltid fullt upp :)

Hoppas ni får en riktigt behaglig resa. Själv ska jag resa tillbaka till kalla Oslo om någon vecka eller så...

2010-01-19 @ 09:53:46
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0