Alldeles för lite.....

...att göra kommer Rolf att säga eftersom jag har tid att uppdatera typ varje dag! Har väl fullt upp hela tiden men idag har varit en riktig ego dag. Lämnade Ida i skolan och sen var jag ute och sprang i lugn och ro utan att ha nån tid att passa. Frukost och dagstidning när jag kom hem, sen städa Idas rum (tja lite annat blev det ju med) sen ut och gå med Hera, sen luncha med Pauline. Hämta Ida och kompis, och när det slutat snöa och hagla så har jag fixat lite ute- första dillfröna och lite sallad är planterat ute (med en glasskiva en bit över så fröna inte fryser ihjäl). Nu ska Pauline snart komma hem och laga middag till oss andra. Ska väl hjälpa henne lite kanske? Sen ska vi ner och hoppa med två av våra små hästar, blir spännande för Vital har inte hoppat på jättelänge han brukar vara lite halvgalen då...

Imorn är det logistikövning igen- Pauline ska hoppa klubbtävling i Aneby som börjar kl 10, Ida ska vara på kalas i Eksjö mellan 12-14 och sen kommer Rolf hem från övningen i Enköping nån gång på e.m. för på kvällen ska vi på fest....på söndag ska han tillbaka igen vid 9 på morgonen... så han får vara chaufför:) Söndagen ska vi ha det lugnt och skönt - tror jag:)

Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Siw

Haha, låter som vanligt, lite hektiskt men du fixar allt ändå! Ha en skön helg!

2010-04-23 @ 18:01:32
Postat av: Jessie

Visst är det härligt med "ledig" tid?!?! =) Vi skulle helt klart ha blivit logisktiker istället...

2010-04-23 @ 19:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0