En kort lägesrapport:)

Sitter och funderar på om jag ska orka göra mig iordning och gå och sova...

Har haft en kul helg på jobbet- har så himla bra arbetskamrater- framförallt i min helggrupp men även på andra avdelningar som huserar lite hos oss ibland. Nu ska jag inte vara på jobbet på två veckor, denna vecka ska vi på Slottet- dagar ons -to, vet inte när vi ska åka på onsdag och inte vart vi ska och inte när vi kommer hem... tror vi ska till boda Borg och kampa lite på onsdag, får väl hoppas på mer info imorn.

Ledig må-ti, imorgon är det Idas födelsedag, tårta och sång på morgonen. Sen måste jag väl tvätta och packa lite, är ju inte hemma något mer innan vi åker till Grekland på fredag. Tisdag kväll är det Björneträning för Pauline och Vital, kul att ha en plats så det blir regelbundet.

Har fått en förkylning och min man hävdar att det är "Svinet" dvs Svininfluensan, jag tror det är en helt vanlig förkylning, lite ont i halsen och snuva- ingen feber. Det är en aaaaning hysteriskt runt denna influensa, det är jättebra att barnen ska vaccineras och så men förkylningsvirus slutar troligen inte existera p.g.a influensan.

Nu ska jag gå och sova (alltså inte GÅ och SOVA utan gå till min säng och sova, vad knepigt det kan bli) så man orkar med morgondagen! Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Samling 8.00 slottets parkering. Eller vi skulle kanske åka då... men de vet du säkert redan =) O ja e rätt avis på dig som ska åka så snart!!!!!! Träffade monica ida efter en vecka på rhodos... de gör ju inte direkt att jag längtar mindre tills de e dags för oss o de e ju eeeeevigheter dit!!! Men syns ons!!!

KRAM

2009-09-14 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0