Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Fick åka hem från jobbet igår redan på förmiddagen, troligen matförgiftad (inte på jobbet) inte kul!
Kände mig sen bättre framåt e.m och tänkte jag skulle jobba idag onsdag, men efter att ha varit med Pauline på träning så mådde jag rätt dåligt igen så det fick bli hemma idag med, trist men blir sakta bättre- har inte riktigt tid att vara sjuk just nu. Men jag kan ju passa på att planera prinsesskalas och lite annat....

Har läst en helt fascinerande bok En gränslös kärlekshistoria- Aino Trosell, en berättelse om hennes släkt under 100 år, precis som den var- inte förskönad, man lämnar inte boken oberörd- Läs den! 
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0