2:a september- nu är det höst...

...men det är skön sensommarvärme fortfarande- det gillar jag!

Jaha då börjar man må lite bättre, väldigt skönt!

Imorn ska jag till Jönköping för kursstart i Familjesociologi, innan dess ska jag åka och testa sadlar på Charlies, se om man kan hitta nån som inte kostar en halv förmögenhet! Måste shoppa till prinsesskalaset med- blir mycket rosa och ljusgrönt kan jag lova!

Igår bokade Pauline och jag vår Greklandstripp- längtar ska bli så härligt! Hamnade på ön Zakynthos på ett helt Ok hotell.

Idag har jag agerat rörkrökare och på egen hand monterat en ny pip på vår kökskran, var inte så avancerat, det svåraste var att hitta rätt verktyg att dra dit den med!


Ida var på simskolan första gången idag, var helnöjd efter att ha simmat runt i lilla bassängen med en banan, hoppas hon snart simmar utan nåt hjälpmedel.

Vi hörs!





Kommentarer
Postat av: Jessie

Men va? ska du oxå iväg??? När då??? Visst är det härligt att få komma iväg!! =)

2009-09-03 @ 09:37:19
URL: http://jessiekotten.blogspot.com
Postat av: Mia

Halloj hoppas nu att resan blir skön, det är ni värda.....lite avis blir man ju, min blogg verkar ha lagt av helt får fixa en ny tror jag.....men ha det så bra ikväll med rosa tyll, kram

2009-09-04 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0