Måndagsblogg !!!

Efter en helhelg på jobbet är det skönt att ha ledigt i två dar, helgen förlöpte väl inga skador på varken inredning personal eller elever....om man bortser från innebandymatchen i fredags- ifrån den gick ingen utan blåmärken....

Skulle behöva göra en rejäl städning hemma och ta fram vinterkläder- se vad man har innan man springer iväg och handlar nytt! Känns tungt att ställa undan sommarskor och sandaler men även jag har börjat med strumpor sista veckan igen. Det enda jag faktiskt längtar efter är att få åka slalom igen- hoppas hoppas det blir snö även här i södern så man kan åka i småbackarna härikring.

Nu är det dags att ställa in BMW:n men det verkar bli fint idag så jag ska nog köra en sista vända utan tak idag, dunjacka , mössa och handskar så går det finfint! När ni ser mig med frostskador på näsan vet ni vad som hänt...

Efter att ha konsumerat ofattbara mängder godis under helgen så ska jag ta ett uppehåll på godisfronten, var ju godisoberoende mellan januari och april (inte helt lätt men det gick)- sen föll det, men skam den som ger sig!

NU ska P och jag ut och rida om jag får henne ur sängen, sen en lite joggingtur i skogen med vovvarna- skönt i det fina vädret! Vi hörs om jag överlever morgondagen- berättar mer imorn!

Bye, Bye




















Kommentarer
Postat av: Danne

Vet du inte att slalom är skadligt för bena??? ;)

2009-10-05 @ 09:37:55
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: JEssie

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!! Inte en massa snö!! Va e du för en människa egentligen???? Om du vill ha en massa snö kan du få stanna hemma i jan/feb så kan jag åka till thailand i ditt ställe =) ;-)

2009-10-06 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0