Höst- höst- höst!

Nu är det höstlov- för alla barn som går i skolan...inte för de stora barnen som läser på högskolan hmmm...  högskolan kanske också borde ha höstlov. Alla ungdomar som har gått i skolan i så många år borde få fortsätta att ha en liten paus på hösten och alla vuxna studenter som har barn vill ju umgås med dem...

Trinity- Rolfs nya häst kom hem igår. Var ganska spänd och vår lilla King det dumma nötet fattade inte att det var ett sto- för honom var det bara ett hot mot hans trygghet- jagade bort henne och sprang och ställde sig vid staketet närmast de andra. Tur att vi har vår smarta shettis Yoshi- han insåg snabbt det var en tjej och betedde sig som en gentleman. Så trinity 175 cm hög har just nu sitt stora stöd i lilla Yoshi! Bilder ska vi ta kommer snart!


Idag när det är underbart höstväder ska jag jobba- men sen är jag ledig to-sö, skulle ha jobbat to men kom på att det kunde vara bra att vara ledig (lite mycket att göra och Ida är ju ledig)- mailar detta till min chef i lördags- de fixar detta utan att ens ifrågasätta varför jag vill vara ledig med så kort varsel! Sånt gillar jag!

Nu ska jag ut till hästarna en sväng innan det är dags att bli skjutsad till jobbet- ibland är det tight med bara två bilar och tre med körkort. Vår lilla BMW är nu avställd och ska få en ny kylare- den gamla hade det gått hål i!


Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Danne

Ha, ha... vad underbart :) Shettisar är bra till mycket :) Hade stor användning av dem till min senaste häst :)

2009-10-28 @ 09:35:28
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja visst har vi en toppenchef! Jag ska försöka få ledigt en onsdag i december jag, hoppas jag har lika stor tur som du!

2009-10-28 @ 12:50:35
Postat av: Daniel

Ta lite höstledigt sen och kom till Finland!

2009-10-28 @ 14:22:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: DialaAmeliaSaleh

Hejsan;), jag har fixat en tävling i min blogg och undrar om du vill delta?:). Hade varit jätte kul faktist, du kan läsa mer om det i kategorin " veckans snygging" Kram, D

2009-10-28 @ 16:07:43
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0