Barn förvandlas till monster.....

....när de är i simhallen under höstlovet..iallafall i Eksjö! De har under höstlovet hyrt in en flytande hinderbana, det är ju absolut toppen. Men det verkar som om barnen tappar all vett och sans totalt då de ska ta sig igenom denna. De vräker sig på en hoppar och landar på en även om man inte befiner sig på hinderbanan(jag blängde på pojken i tioårsåldern som gjorde det- han kom inte nära mig sen), man kan ju kanske tro att tjejerna skulle vara lite bättre- ja de är lite försiktigare men de skriker så man tror öronen ska sprängas- och inte många har föräldrar med sig heller så de härjar som idioter.  Ida tyckte dock att hinderbanan var dökul- efter typ sjutton vändor tvingade jag Ida att gå upp då jag höll på att frysa ihjäl- varför kan de inte ha 32 C i stora bassängen också?

Ida har fått lite övertro på sig själv-övade dykning ala magplask från hinderbanan, kastade sig rätt ut och landade platt på mage, flera gånger men hävdar med bestämdhet att det inte gör ont- fast det gör nästan ont att titta på!


 




Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag skulle inte ens komma på tanken att ta barnen till simhallen på höstlovet... Just för att jag inte skulle kunna uppföra mig lika fint som du... hehe... Jag undviker iofs simhallar så mycket ja bara kan oavset...

Ses!

2009-11-01 @ 21:22:24
Postat av: Danne

Ha, ha... Du har fått dig en dos av ouppfostrade ungar hör jag. GRATTIS!!!

2009-11-01 @ 21:28:50
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Drutt

Stackars barn, bli utblängda av dig.

Du kunde ju skrämma livet även ur en annan om man inte skötte sig i stallet :-).

Så har man ju blivit väldigt skötsam oxo..hehe.

2009-11-02 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0