Seg antivecka..

Har känt mig anti varenda dag den här veckan, först är det snöstorm, sen blir jag förkyld och får asont i halsen, sen låter det illa från ena framhjulet på audin- jag har ingen aning om vad det kan vara, sen blir det -12-14 varenda dag när jag hade möjlighet att rida, och sen så kan jag inte åka iväg för vår stora transport är inne på omservice eftersom de lyckades ordna så bromsarna börjar ligga på efter förra servicen, och när jag skulle kunnat åkt med den andra transporten var jag för risig i halsen, och sen strular tvättmaskinen- kul att tömma den för hand och rensa silar och skit- kan meddela att tvättmaskinen inte går när den har fått in mynt, plastbitar och häftmassa i klump (VEM har häftmassa i fickan?), en ledig dag- ja då måste man städa större delen av dan- och sen är det SNÖSTORM igen, fast värre än i måndags, till råga på allt!

Ja jag vet jag ska inte klaga- egentligen är det ganska bra- det är ju lite lyxproblem- har ju inte direkt med ens existens att göra...och det är ju inget som är allvarligt... men ändå...beror säkert på att mina planer för veckan fick läggas på is mycket p.g.a. vädret- skulle rida ut flera gånger i det sköna vårvädret-ha- och springa några vändor (eller hur) men säger som Icka- NU VÄNDER DET!!

Pauline är avlämnad i Eksjö för sin Göteborgstripp, hoppas hon får kul! Rolf och Ida får roa sig själva hela helgen och hästarna får vila sig i form! Vi hörs efter helgen kramar Molla


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som mina tekniska problem här hemma....fast jag förstår att det är frusterande när du tänkt göra saker som sen inte går att genomföra....men, men ha en bra helg...hoppas att vädret är bättre nästa vecka....kram Mia

2009-03-27 @ 23:00:04
URL: http://mia1.blogg.se/
Postat av: jasse

hej på dej! :)

inte kul när allt är imot en!

men fatta snart, snart e det vår på rikigt, och det är absolut den bästaste årstiden av alla fyra. det är inte för kallt, inte halt och sen så finns det inga insekter som dödar en och sen så dör man inte av värmeslag!

ha det så trevligt kram jasse

2009-03-29 @ 00:07:54
URL: http://jasmintensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0