Full fart igen..

Hoppas ni har kollat på klippet med död orm jag skrivit adressen till i förra inlägget- man får kopiera och klistra in, länkningen ville inte som jag- ha ljud på när ni kollar! Annars gå in på Aftonbladet, klicka på mitt klipp i vä marginalen och sök på död orm så hittar ni det- visa det inte för några små barn!

Idag är det ju fint väder men vad hjälper det när det är kallt och snöigt igen- nu har jag ju plockat undan alla skidor och nu ska det bli vår! Skulle rida på f.m. idag men jag hinner inte åka iväg - dessutom är den stora trailern på lagning/service av bromsarna som började strula då den varit på service! - och nu är det liksom is och snö igen-inge bra alls.

Efter en helg med utgång  fredagen, fast inte så sent åkte hem vid 22.00- tack för skjutsen Mia! hade jag en skön lördag som faktiskt var lugn, vi gräddade våfflor ute och satt ute i solen och åt lunch! Söndagen var hela familjen på tävlingar på olika håll, och igår var det jobb igen- precis som idag... imorn har jag glidarpass 12-16 och sen ledig torsdag!

Stackars Pauline är dunderförkyld och har feber och är allmänt risig- men hennes företag fick pris på UF mässan i lördags- de kom trea för bästa Webbplats- KUL!

Thats all for now kisses & hugs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjjooo på rej. jag tror jag så pauline i tidningen idag :) kul kul :D

2009-03-25 @ 21:18:40
Postat av: jag själv

Jorå hon var i tidningen igår!

2009-03-26 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0