En liten stund för blogg innan ...

...jag ska börja med allt jag ska hinna idag...
Vi ska åka till Vemdalen på söndag, jag jobbar fre-lö så jag måste packa klart idag. Vi ska ju ha med lite mat och kakor och bullar och sånt så det blir storbak idag med.

Har också hunnit kolla mina mail och några bloggar jag brukar läsa, vimmelmamman.blogg.se är ett tips- men man ska inte vara nere när man läser hennes blogg, sen finns den helt oseriösa (el den kanske är seriös) bloggen stekarliv.blogg.se...inga kommentarer på den läs själva!

Längtar upp till fjällen med massor av snö och förhoppningsvis fint väder- iallafall inte sånt slask vi har här nu, hoppas när vi kommer hem om en vecka att det då har hunnit bli lite vår härhemma!


Pauline ska vara hemma själv hela veckan och åka och tävla själv på söndag (ha med Icka som hjälp som tur är)- hoppas det går bra- knäppgöken Vital hoppar ett högt plankhinder som ingenting men vågar inte gå över samma planka när den ligger på backen!?!

Ida var också och red i ridhuset igår- hon gör lika många akrobatiska konster på hästen som hon rider...men Yoshi står still även när hon igår stod på honom för att sen göra en zorrosittning= alla har väl sett Zorro när han hoppar ner på sin häst från en balkong- så stod den stackars ponnyn still.. Ida har nu rosa glittergrimman på sin häst varje gång hon ska åka och träna, Yoshi måste också ha pannluggen uppsatt annars syns inte glitterpannbandet på det nya tränset...

Nä nu ska jag göra lite nytta, vi hörs hälsn.Molla


Kommentarer
Postat av: mia

Hoppas att ni får en mysig vecka.....skönt med riktig vinter...hehe....Kram mia

2009-03-05 @ 18:30:22
URL: http://mia1.blogg.se/
Postat av: icka

Ida rules!! P var duktig på tävlingen idag, inte så taggad kanske men lugn trots vitals alla små hopp och konster;) hoppas ni får en kanonvecka! kram

2009-03-08 @ 16:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0