Helgrapport

Hej på er, har några minuter över på jobbet så jag passar på att logga in en stund...
Nu är snart helgen till ända, det har varit en riktig vinterhelg med en del skridskoåkning med eleverna- kan tala om att konståkningsskridskor med taggar inte funkar så bra på lite kullrig sjöis- jag har ramlat en gång varje dag då taggarna fastnat i ojämnheter- roar ju eleverna iallafall!

Jag har inte ätit NÅGOT GODIS ALLS på HELA helgen- trots att det stått en massa framme!! Tar en dag i taget.. men det ska väl gå det med!

Slalom åkning ska passas in under veckan- Ida måste utbildas! Hoppas det kommer lite riktig snö också!

Ska sova lääänge imorn- (förhoppningsvis får jag sova till halvnio) men det är helt ok, ska åka lite skridskor med Ida imorn- enligt henne kan hon åka nu (inte helt färdig konståkerska ännu enligt pappa)

See you!!!

Kommentarer
Postat av: elina

åh vilka mysiga bilder o goa bloggar du skrivit... ha missat lite nu under sälenveckan o de :) men nu e ja back! hoppas skridskorna går finfint imon :)

kramar

2009-01-04 @ 23:16:27
URL: http://elojna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0