En liten rapport på kvällskvisten..

Nu har helgen passerat, en ganska lugn helg utan en massa inbokat, varit skönt att kunna ta det lite lugnt.  Tyvärr  är det stenhårt ute så vi har åkt till ridhuset med hästarna varenda dag, P har hoppat den lilla Kingen och han är duktig men vill gärna bocka som en liten tok efter.

Ida har hållit igång och åkte skridskor igår, börjar faktiskt gå ganska bra, tyvärr blev det ingen skidåkning det passade liksom inte in någon dag.

Vi har skruvat ihop ytterligare två IKEA skåp som sitter ovanför vår säng, idag har jag ställt in böcker och det verkar sitta kvar...

Jag blir galen på saker som går sönder!!! Imorn ska jag ringa Honda verkstan för det var en grej på bakaxeln som läckte olja och som ska bytas på garantin- detta var i början på dec, nu luktar det bränd olja när man kört! Och så ska jag jaga Thule trailers-Gångjärnen på hästtransporten har gett sig, den är fyra år gammal- de ville inte ta det som garanti eftersom den är mer än tre år- men man kan väl förvänta sig att gångjärnen ska hålla i mer än fyra år?? Det är väl därför man köper nya grejer= ska vara problemfritt?

Nu ska jag ut och kvällsfodra de små pållarna innan strömmen försvinner, det blåser halv storm ute så det lär ju svartna inatt..bäst att tappa upp lite vatten också så man kan borsta tänderna imorn...

Har ingen kul vecka framför mig, är ju min jobbvecka men de har lyckats lägga in kurs på en del av min lediga tid så det blir en 70 timmarsvecka...men det är ju inte så jobbigt med kurs, det stora problemet är att hålla sig vaken..

Ska rapportera mer under veckan kram på er Molla

p.s. har inte ätit nåt godis än! d.s....

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en bra vecka och ta det lugnt.....Kram Mia

2009-01-19 @ 08:17:29
URL: http://mia1.blogg.se/
Postat av: elina

åh tack :) min underbnara bror som ha gjort de!!

bli min kund kanske?! :)

2009-01-19 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0