En ledig dag..

hade jag denna vecka, den gick fort, åkte ner med P och ida till ridskolan för att hoppa, Ida red typ fem minuter sen skulle hon leka med en kompis som råkade vara där- hade jag vetat om det hade jag ju inte tagit med Yoshi...

Sen hem servera Ida och kompisen Ebba pannkakor, sen var det dags för hovslagaren och sen en galopptur över snötäckta fält, P på lillkillen som skötte sig bra- bockade bara lite!

Har nu suttit på Facebook en stund- det är ju jättekul (ja jag vet att jag är lite sen) hittade gamla klasskamrater från Strömsholm, vi insåg att det är 20 år sen vi slutade...shit vad tiden går- så nu ska vi fixa en återträff, krävs en hel del detektivarbete för att hitta alla men en hel del har jag redan koll på.

dags att jobba helg, uppdatera om det finns tid..kramar Molla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0