Nystart!

Idag började Ida skolan, mycket roligt! Detta innebär för mig ledig tid att kunna rida, promenera, springa utan att varje gång fixa barnvakt....känns bra!

När jag släppte ut hästarna på morgonen släppte jag lilla shettisen Yoshi och tänkte att han kunde gå med lös till hagen... eller inte.... han stannade utanför stallet och stod där i godan ro och åt gräs tills jag kom och hämtade honom...

Nu har jag varit ute och powerwalkat en timme i helt underbart sensommarväder!

Nu ska jag kolla när min Högskolekurs på distnas börjar- lite krångligt när inget kommer på papper utan man ska hitta allt på nätet, men det ska väl gå hoppas jag!


Vi hörs!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0