moment 22 i cyberspace

Ska söka några högskolekurser - detta görs numera med en internetanmälan, man bara loggar in och klickar på kurserna och vips så är det klart! Jätteenkelt om man kan logga in.

Gick in på studera.nu skapa nytt konto- då säger datorn att jag redan har ett konto så jag kan inte skapa ett nytt- trycker då på glömt lösenord- då säger datorn att jag inte kan få något nytt lösenord då det inte finns något e-postkonto kopplat till kontot-prövar på ungefär fjorton olika sätt går icke- ringer helpdesk, telefonkö- de försöker men konstanterar att de inte kan hjälpa mig då jag är mellan det nya och gamla systemet- hänvisar mig vidare till antagningen- de har då lunch till 12.30, har ringt nu igen och surprise- inget svar....

suck ibland är papper och penna bra... men datorn är ju roligare..


Kommentarer
Postat av: elojna

stoooor glad påsk-kram på dej molla!!!

2009-04-08 @ 15:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0