Inget naturgodis på mycket länge...

Avslutade dagarna i Stockholm med att äta middag med Åsa, det var riktigt kul att hinna ses och prata i lugn och ro (Ida somnade). Fredagen åkte jag och Ida ut till Djurgården där vi fikade hos min gamla dagmamma, hon är otroligt pigg 86  år och går från stan över Gärdet flera gånger i veckan. Franziska som hon heter har även varit barnflicka åt min mamma- sen alla vi fyra syskon och åt min gudmor och hennes 3 barn-rätt fascinerande.

Sen åkte vi tåget hem på e.m, Ida var som vanligt alert, tusen frågor även om resenärerna runtikring, men har nu kommit till stadiet att hon frågar om hon får springa i gången och när man säger nej så lyder hon. I cafeteriakön hittade Ida en pigg liten gosse i samma ålder så de roade sig med att klättra som små apor på räckena runt serveringsdisken. Rolf drog en lättnadens suck när tåget var framme, jag tyckte det hade varit en lugn resa....

Hem och skynda sig att rida och fixa för tävling imorgon lördag, kommer i säng vid 23 snåret och vaknar med magknip c:a 04.00, hoppas jag har ont magen p.g.a. en mardröm el nåt... men vid 04.30 börjar jag må rätt risigt, tänker att det går nog över, går ut och fodrar vid 6-tiden sen går det inte längre,toan blir då en stadig kompis...P och Rolf får ta med sig Ida och åka utan mig!! Skit också, hade verkligen sett fram emot detta, blev nu liggande med ont i magen och illamående hela dan!! Det var bara jag som hade ätit av naturgodiset igår kväll så troligen var det något som inte var så bra där, de andra är pigga och glada.Nu är klockan kvart över fem och jag börjar hämta mig mår inte illa längre men har fortfarande inte ätit nåt, matlusten kommer väl såsmåningom.

Nu kom P hem ,ska in på Grease kl 18. så det blir snabba ryck, gick väl sådär på tävlingen, en rivning i omhoppning 1,10 och ett pet i kombinationen i 1,15, men Vital hade en av sina knäppdagar så P gjorde en bra prestation och var ganska nöjd med 1,15 iallafall.

SKA ha en skön lö kväll och en bra söndag, sen är det jobbvecka 60 h denna vecka!! Vi hörs kramar Molla

Kommentarer
Postat av: icka

jobba 60 timmar! puh.. jaja, jag har det ju oxå rätt jobbigt nu, jobbar sista dagen idag sen måste jag ju åka till kos en månad... suck! haha;p ta hand om er! vi ses i sommar:) kramar

2008-05-14 @ 08:04:43
URL: http://common.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0