snuvig morgon

Var ju lite småseg i går em kväll trodde det var för jag har hållit igång men vaknar idag med huvudet fullt av snor och lock för öronen, men ska bara jobba idag sen har jag ledigt tills måndag nästa vecka. Har lite annat att se fram emot, min lillasyster Emelie kommer i övermorgon med lilla Caroline 1år då blir det livat!

Min lilla artonåring blev väckt 08.30 så hon skulle hinna åka till ridhuset och rida innan jag ska till jobbet, sen ska hon fixa stallet och så tror jag att hon ska laga mat i en månad framåt nu.. jag har gjort min insats i många år nu så en månad är väl ingenting eller hur.. jag funderar på om hon ska handla också, hehe....välkommen till vuxenlivet!

Ida ska ha totalt Tv förbud dagtid i en månad också hon är just nu helt uppe i Bolibompa- ska kolla det det första hon gör på morgonen- blir ett mindre världskrig när vi säger nej men det blir fred ganska snabbt!

kram på er

p.s. har typ 4 kilo godis, 5 påskharar(i choklad) och fem påsar chips kvar sen i lördags-
säljes till högstbjudande d.s.



Kommentarer
Postat av: elina

HEEIJ! tusan tack att man fick komma på festen. ja hade supertrevligt... (trots mitt magont) haha! de va så kul o träffa alla folk på en o samma fest! mer sånt åt folket :)
va de mkt o städa sen? hoppas inte de. hmm ja bjuder fem spänn på godiset?! högsbjudande va?! :D :D :D kramen

2008-03-25 @ 08:04:45
URL: http://kischen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0