nu blir jag tokig

var hemma med en liten tjej som fick magsjuka i fredags- var ju inte välkommen på dagis förrän efter tidigast 48 timmar - vilket jag kan förstå. Men då jag skulle jobbat 40 timmar på tre dar så är det bråttom att fixa med F-kassan, eftersom de har en låååång handläggningstid- DÅ KAN JAG INTE LOGGA IN!!! Trasslar en lång stund och e-leg är helknäpp- kontaktar supporten som bara konstanterar att det var konstigt starta om datorn så funkar det nog- DET FUNKADE INTE!!! Ringer då F-kassan och i luren låter en förinspelad röst "du har plats 156 i kön" ingen beräknad kötid här inte.. sitter snällt kvar och redan efter 10 min kommer jag fram Jippiee!! Nu ska jag återgå till bakandet..see you later

Kommentarer
Postat av: mia

Tja kul med blogg ...(ibland).....Kollade på AORKs gästbok o så såg jag att du fixat en blogg....alltid kul...ibland e d ju skönt att bara skrva av sig sina frustrationer, eller om man e glad för nåt......vi Hörs Mia

2008-03-18 @ 12:23:46
URL: http://mia1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0