alltså hur gammal blir man när ens barn fyller 18..

idag var det dags-Pauline 18 år Grattis!! Hade tänkt att faktiskt väcka henne och sjunga, men p.g.a. busiga tjejer på jobbet så jobbade jag till 02.00 inatt anings trött när jag rasade i säng vid kvart i tre (var hemma redan 02.15 men var ju tvungen att bläddra igenom nya ridsport ). Men solen behagade ju lysa in i sovrummet så jag vaknade av mig själv kvart i sju, de andra två, Rolf och Ida var dock inte superpigga så jag gick upp och grattade P all by myself,sen var dan igång, fixa stallet ,handla, fixa lunch till Pappa och Naffe och lillasyster Nathalie som kom på en sen lunch- superkul var det! Sen hade vi guidad tur i Eksjö P satt i deras bil och berättade om Eksjö- så jag vet inte riktigt om de har full koll nu?? Nu sitter jag här och är ganska seg, kan man gå och lägga sig efter Bolibompa kanske, kram vi hörs med en rapport efter Lördag då kanske det blir bildreportage me..hehe

Kommentarer
Postat av: Cattis

asgammal:P

2008-03-22 @ 09:34:14
URL: http://caddiez.blogg.se
Postat av: molla

ok då vet jag.. kram

2008-03-22 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0