Livet rullar på....

Nu har vi fått in höet, tyvärr blev det bara hälften av vad det brukar vara, det hade liksom torkat bort... efter hökörningen avslutade jag förra veckan med att jobba lö-sö (har egentligen semester men var tvungen att byta en helg i juni), var lite seg i morse men med lite träning av dressyrponnierna på f.m. och Amway föredragning på e.m. så blev det full dag- Ida och jag har ikväll grävt upp ytterligare land och planterat dill som förhoppningsvis ska bli krondill till kräftorna!  Ida och jag har plockat årets förstaskörd med vinbär så nu puttrar gele´n på spisen...

Jaha då har man sett Sex and the city - faktiskt bättre än jag trodde- en hel del komiska grejer men faktiskt seriösa budskap också...

Imorn ska P på anställningsintervju på Netto i Eksjö- hoppas det går vägen, alltid bra med extrajobb.

På onsdag kväll ska vi till Stockholm, och stanna ända till söndag, det blir jättemysigt att träffa alla under flera dagar och hela familjen ska med, det är nog flera år sen vi var uppe allihop samtidigt.

Nu ska jag gå och lägga Ida som för närvarande torkar skåpsluckor i köket och säger "jag har tagit sånt där medel som jag brukar använda och all smuts och fläckar går bort"- ok undrar vilket medel hon har tagit....

Återkommer snart....



Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är den bra!

Gillade den filmen starkt!

Kram Sara

2008-07-13 @ 12:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0