Äntligen har vi internet igen!

Nu ska det uppdateras lite oftare igen, idag börjar den riktiga sommarmånaden nu är det Juli! Håll tummarna för att det är fint väder nu så vi kan köra in allt hö ... det är så tröstlöst när det regnar och man bara väntar på att sätta igång. Den på SMHI som lägger in prognoserna måste ha kul- igår skulle det vara fint idag tisdag men nu när jag tittar ska det komma skurar på f.m.- undrar om de bara skjuter upp regn och sånt så folk ska somna glada och se fram emot morgondagen (skjuta upp semestergrälen från kvällen till efterföljande morgon då de vaknar i husvagn eller tält  med hällregn utanför) . Just nu lyser solen och P och jag ska ut och sätta eltråd, Ida får följa med ut med sitt svärd och röja åt oss!

Men ikväll ska Pauline , jag och en kompis till gå på Sex and the city filmen, jag vet vi är lite efter, alla som har koll på läget har ju redan sett den (P också).

Efter ungefär 4 timmar i tel. supporten med  Telia, (efter att de reparerat de trasiga kablarna)- detta hjälpte nada- så kläcker de att det kan vara svårt om man inte har ett Zyxel- modem- köper ett svindyrt sådant och vips så funkar det- efter lite strul funkar även det trådlösa-jippiee.

Vi tillbringade midsommardagen på High Chaparall- Ida har nu lärt sig att panga med pistol och byta knallskotten i...
Under helgen tittade hon på Arn filmen med sin pappa- hon har nu också ett svärd hon viftar vilt med- iklädd rosa klänning...

hej hopp vi hörs

Kommentarer
Postat av: icka

jag älskar ida! hon är min idol, på riktigt! men du visst va filmen bra?! jag både lipade o skrattade:) nu har jag köpt en bil med så snart kommer jag ut o hälsar på! hälsa alla kram

2008-07-07 @ 00:09:45
URL: http://common.blogg.se/
Postat av: molla

Ja filmen var toppen! Vad kul med bil- lägg in en bild på bloggen så vi känner igen dig när du är ute och åker- välkommen hit!!!

2008-07-07 @ 18:31:16
URL: http://enhemligtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0